Rest in Piece little fellow


Visst brukar jag inte skriva om något tråkigt för att tråka ut mina läsare. Men jag vill verkligen berätta vad som har hänt. En larvig, oemotståndlig liten hund gick bort onsdag klockan 5.30. Hans namn var Freak och hade precis uppfyllt att bli 10 år detta året. Det kom som en chock till mig när när jag fick veta detta även om jag visste att han inte skulle leva länge till. Vi alla visste om detta eftersom han led mot cancer, men jag trodde verkligen inte det var så himla snart även om våran ängel sa att han inte mådde så bra.

Nu vill jag bara ta och visa er hunden som gjort oss bli förälskad i honom.

 

Här är Freak med sin kompis Edgar som är en jätte stor sköldpadda


Vila ifred nu, vi kommer att sakna dig! <3




Kommentarer
Kajsa säger:

Sv. Lagt till dig NU som nummer 11 har du lagt till oss? :)

2012-06-14 | 20:23:44
Bloggadress: http://kajsaochtuva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback