Om jag hade åkt skulle jag inte fått hem dessa

Idag va det planerat att åka ut på en liten ö för att njuta av solen och bara ta det lungt, men det blev att åka in till Freeport med syrran. Det var så molnigt och vi trodde det skulle regna, vilket vi ångrade att vi inte åkte för det blev hur fint väder som helst. Men men vi fick hem lite grejer var och jag fick hem 4 olika färgade hjärtformade formar. Hur söta som helst! <3
 

De är från:
 
Hemma Presenter och Inredning på Freeport
 
Stor och söt inredningsbutik som har det mesta. Inredningen i lokalen går man inte vilse i vilket är sjukt bra också. Personalen kunde ha vart mer trevligare med att säga hej när man kliver in i butiken, då även kassan ligger vi ingången.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
Jag önskar er en fortsatt trevlig kväll! Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på film. Kramiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback