Min första LCHF frukost

Igår berättade jag för er mina planer att följa LCHF och jag letade upp lite recept, men kom sedan på 2 egna. Till frukost blev det en äggröra med skinka, ost och gräslök, vid sidan om blev det mellan fil med skivade bananer i. Mums!

Jag undrar hur det kommer att gå när man väl är ute och blir hungrig, det är ju inte direkt några ställen som kör LCHF varianter direkt. Det enda jag kommer på är ju sallad som man kan köra med dock. Vi får se när det väl händer, vad jag gör då. :)

Kommentarer
Åsa säger:

Bara så du vet är inte banan det bästa att välja det är en del kolhydrater i vilket man inte ska äta speciellt mycket av när man håller på med lchf, bättre att du väljer typ olika bär

2012-06-28 | 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback