Examen fest

Låg uppdatering jag vet, har varit lite väl trött idag, fick sova ut för att ha skjutsat hem Mariam lite väl sent igår. Men annars har det vart väldigt trevligt, först fick vi mingla med folk som kom, sen fick vi god mat som Clary bjöd på. En liten quiz fick vi med som vi fick smmarbeta med en partner bredvid medans vi åt.
Presentöppningen var stor, jag satt lite väl långt pak så jag fick inte direkt bra bilder på prylarna jag gav henne, men jag berätta att det var 2 små krukor kan man säga som var två bokstäver på. Ett C och ett A, då tänkte jag på henne och André, en fondu fick hon med, hjärtformad. Super sött!

Medans alla gamlingar åkte hem vid 19-20-00 spelade vi monopol och åt massa gott, det var bara vi ungdomar kvar. Det var riktigt roligt. Och en kille som hette Robin som joinade oss i spelet. Mysig kille.

Här är dock bara vi tre, men en bild på oss alla 4 eller 5 kommer strax.






Kommentarer
sellwins skönhetsblogg säger:

Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

2012-06-04 | 12:16:04
Bloggadress: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback