Tänk att möta en sådan

I min surfings runda hittade jag dessa klänningar som är gjorda utav av hönsnät. Tänk att möta en sådan ute i skogen, jag skulle blivit skräckslagen, det ser ju verkligen ut som ett spöke på långt håll. Dessa skulle passa till Halloween firandet för att skrämma folk eller bara har det fint på sin trädgård, de är ju dundrandsvärt vackra att titta på. Vad tyker ni om skapelsen?
 
 
 
Det fnns ingen säskilld källa till denna fina konst, men är ursprungligen av: Italy Bride and Groom.

Kommentarer
Inspire me, Darlin' säger:

Haha jag ser framför mig en spegelblank källa, det är skymning och jag är ensam, hjärtattack! Haha, men ifall man vet vad det är så är dom himla vackra, verkligen!!! ^-^

2012-07-12 | 00:27:57
Bloggadress: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback