Picknick is done

Idag blev det ett litet kort besök hos pappsen och sen hämtade jag upp Mariam och Maria på stationen. Dagen var inne för att kunna picknicka i slottskogen. Det var mys och jätte trevligt, såna här dagar är ju guld värda att ta vara på. Kunna umgås med sina goa vänner och kunna dessutom njuta av solen när den väl är framme. <3 I sällskap fick lill syrran också vara med.
 
 
 
 
På tal om igår kväll blev det en film att se, vi kollade på "My Sassy Girl", jag har inte för mig att jag hade sett den, när jag väl kollade kände jag dessutom inte igen den alls. Så det var ju jätte bra! Därför blev det ingen mer uppdatering. :) Jag vet faktisgt inte vad jag tyckte om filmen, den var så rörande så att man tappa lätt bort sig i handlingen, men i slutet fattar man för då förklarar de allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback