På lagning

Jag berättade för någon vecka sedan att jag lämnade in min  mobil på lagning  och har nu härmed fått börja använda min stenålders corall rosa mobil som har faktisgt touch, radio och 3G. Medans jag använt denna har jag även kollat på olika mobil skal till min fina nya mobil som är på lagning. Dock finns det inte mycket att välja på men däremot finns det en hel del Iphone skal. Jag har länge velat skaffa mig en men har inte riktigt gjort något åt detta eftersom den är lite dyrare att äga. Varför jag vill ha en Iphone är för att det finns så mycket skal till denna varianten och dessutom är den snygg. ;) 
Tänkte att jag skulle ta tag i att skaffa mig en och har nu letat mig förbi vilka skal jag ska ha, hemsidan: Nymobil.se har snygga  iPhone-skal som jag hittat redan på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback