Magic wonder

Godmorgon alla sötisar!
Jag har kommit på en grej till mitt hår som jag igentligen skulle ha skaffat mig för några år tillbaka. Men har totallt glömt bort tills Jackie hade ett som jag fick, men vet dock inte om det är mycket kvar av den. Det är en liten burk som kan göra under med bara lite pulver i håret du kan rufsa till så att det får den volymen du vill ha eller hade tänkt från början. Du behöver inte använda hårspray längre, hårsprayen gör så att det stelnar vilket inte denna burken gör.
 
 
 
Jag tänkte ta och beställa den här, de har massa bra hår produkter till både toning och inpackningar. Fraktavgiften är bara ynka 19 kr plus att de just nu har ett paketpris där du får hem 2 st för 169:- Kan det bli bättre än så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback