Lunch på restaurang

Va nära att det inte blev något med Mariam idag, men det blev av till slut. Vi tog en lunch på Jensens i eftermiddags, det var ganska gott och trevligt.
 
Jensen's Böfhus
 
Mysig och fin inredning med sköna soffor. Maten är god MEN jag mådde otroligt dåligt efter att jag åt där idag. Vet ej om det var köttet eller de wokade grönsakerna som inte var riktigt stekta. Servicen kunde vart bättre, att få notan tar mer än 20 minuter att få!! Hur svårt kan det va att ta dit en papperslapp på någon minut igentligen?Personalen/servitriserna kunde dessutom se mer trevligare ut och bete sig mer som det.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
 
Sen bärde det av att bränna maten vi åt, därför gick vi runt lite i stan. Vi gick och tog en varsin mugg to go och satte oss på en trappa och njöt av solen och tjötade. Den här gången kunde jag inte stanna länge på grund av maten jag åt till lunch, det var någonting i det som gjorde att jag mådde sjukt illa. Åkte hem för att vila upp mig och nu mår jag mycket bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback