Keep up with the language

Jag satt nyss och kollade på en asiaisk film som heter "Don't Go Breaking My Heart". Den är gjord i Hong Kong. Det var ett bra tag sen sedan jag kollade på dessa asiatiska filmer, det var mest när man var mindre, satt man framför tv:n varje kväll med föräldrarna och kollade. När man började bli äldre tappade man änna bort detta intresset. Jag har tydligen glömt hur roligt och spännande det verkligen är. Detta kommer att bli min nya hobby framöver skulle jag tro, man lär sig så mycket. Eftersom jag har tappat ganska mycket av mitt hemspråk så är detta jätte bra för mig att hålla igång det. Men jag förstår ju fortfarande när mina föräldrar pratar och det är ju ett plus! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback