I Love My Friends

OJ, vad klockan är mycket! Jag har vart borta väldigt länge idag. I eftermiddags vid 12 åkte jag iväg, ja det nämnde jag ju med ett par vänner. Vi åkte upp till härrskogen för att picknicka där och visst var det inte som vi hade tänkt oss, i alla fall inte jag. Jätte stora flugor, myror och gud vet vad mer det var där, jag och skogen går bara inte ihop. Jag tänkte mest att det kunde vara mysigt att åka till ett annat ställe än till Aspen. Men det blev ju mysigt trots allt för vännerna var ju där. ;)
Vi log och solade och hade det gött i solen i ett par timmar innan vi bestämde oss för att åka hem till Linda och göra egen glass, men då kunde inte jag äta. Då kom jag på att vi kan göra smoothie och det var ju en super bra idé. :)
Innan solen gick ner spelade vi trädgårds Yatzy och Sjö land och hav. ( har jag för mig att det hette)
Jösus vad kul man har det med dessa vänner varje gång, jag är såå himla glad att jag har de! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback