Det jätte

Som ni säkert har märkt har jag tagit ”halvledigt från bloggen” under de senaste dagarna. På grund av detta så har uppdateringen blivit en aning låg, men för min del så känns det ganska skönt att kunna ägna mer av sin energi till andra saker. Som idag har jag varit i slottskogen, tagit en massa bilder och myst med älsklingen i den härliga vädret. Därefter åkte vi även och hämtade upp min kära mobil som är så efterlängtad.

Dock kommer det bli ändring på uppdateringarna, jag kommer härmed att börja blogga bättre. Eftersom jag ändå tycker detta är en del av min hobby. :)

Här nedanför ser ni lite bilder på djuren vi hälsade på. Dock blev det inte många då batteriet dog.

Getterna var ute och åt bland alla folk och man kunde snällt klappa de då de var väldigt tama. De små var så söta att jag ville ta med mig de hem i alla fall en av de. ;)

Här är en bild från igår också. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback