Café time

Nu har jag kommit hem från min kompis, det blev att vi satt på ett cafe och tjötade. Vi hade riktigt trevligt! Vi satt säkert där i 3-4 timmar och bara babblade om massa skoj. Min vän Trixie är för go, vi kommer jätte bra överens om nästan allting förutom vissa saker. Vilket är riktigt roligt på ett sätt måste jag säga. Därför är det så otroligt roligt att träffa henne varje gång. Det bästa är dessutom att vi blir inte arga eller irriterade på varandra, vi skojar mest till det.
 
Jag fick med mig hem presenter från henne, men jag visar just nu bara ett av de.
Man ska definitivt använda den i badkaret för att kunna göra gele spa bad. Detta ska jag testa inom en snar framtid. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback