2 dagen i rad

Jag blev ju förfrågad att umgås med dessa två sötisar igår och det blev mycket att göra när jag väl kom. Fotade naturen och på oss själva. Hade sällskap ner med Mariam till stationen för hon skulle hem, det gick hand i hand med att Linda ändå skulle köpa käk.
Inne på Tempo mötte jag av en bakant som jag inte sett på år och dagar, vi gick på samma skola uppe i Norrland. Det var riktigt roligt att få tjöta med henne om vad man gör nu och så.
 
Eftersom jag hjälpte Linda att köpa mat så bjöd hon mig och Jimmy att äta middag med de. Detta blev självklart en tradition som man brukar göra på fredagar, nämligen äta tacos. Det var mys! 2 dagar i rad har detta blivit av och jag njuter av varje gång jag får träffa och umgås med Linda och hennes kille Anders.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback