Utomlands

En resa långt bort härifrån den kalla kylan vore generöst. Sticka till det här underbara stället bara för en vecka eller 2 skulle göra susen! Visst skulle det?
Kollar faktiskt på lite utlands resor just nu, mycket Thailand kollar jag på eftersom jag alltid velat åka dit. Alla tror att jag har varit över hela världen fast jag inte varit det, mest av de större länder har jag varit på delvis. Så som Indien, Hong Kong, Macau, Kina, Canada och Usa. Sen har jag faktiskt varit på små ställen här i Europa som Bulgarien, Grekland och England. Danmark och Norge räknas inte, tycker i alla fall inte jag. År 2009 var det senaste jag var utomlands.
Men utomlandsresan kanske blir av vid 3 år med älsklingen istället, i år, i mars. Får hålla tummarna på att det blir av då! Ledighet är ju inte så lätt att ta...


Kommentarer
Savanna Gustavsson säger:

sv; Tack, och ja, det är ganska skönt att få skriva av sig ibland :)

Hoppas att resan blir av!

2012-01-04 | 21:08:12
Bloggadress: http://legebriwen.blogg.se/
Angel ☆ säger:

Den bilden såg riktigt varm och mysig ut :)

2012-01-06 | 15:00:37
Bloggadress: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback