Pyssel shopping

Varit i Frölunda torg idag och shoppat in lite grejer som jag ska ta och pysssla med, får ta och leta fram lite t-shirtar som ligger och slöar i en hög någonstans i garderoben. Skulle igentligen ha köpt några idag men jag hittade inte de jag ville ha i H&M, just den H&M fanns det inte i.



Baksidan


 

Scrapbooking papper måste man ju ha, hittade just bara ett jag ville ha i den lilla rea högen som fanns på Panduro. Spetsen är till klänningar jag ska göra och andra kläder som faller i mitt huvud. Textilfärgen är att jag ska göra tryck på t-shirtar, det var så längesen att jag kände ett sug på att göra några nu.


Kommentarer
saandra FOTOBLOGG säger:

visst! :) länka mig och med en bild så gör jag detsamma!

2012-01-14 | 18:50:57
Bloggadress: http://saandrasfooton.blogg.se/
Amanda H säger:

Sv; Cupcake...MASKIN?! Herrejesus jag trodde inte att det excisterade!

2012-01-14 | 19:51:37
Bloggadress: http://amandahellstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback