Införskaffa

Måste ta och införskaffa mig en kamera stativ till min system. Det går inte att ha det så här längre alla bilderna blir ju ur suddiga när man har två händer som inte är så stadiga.
Kollar faktiskt ut det nu, vilken ska man välja, vilken är bäst, några förslag?

Jag vill ha en som kan åtminston kunna höja upp till 1 meter, kunna justera olika storlekar, är rörbar - att kunna justera vilken vinkel man vill ha kameran på och kunna göra den så liten som möjligt så att man kan ha den i handväskan åtminston 20 cm. Finns det någon sådan, den kanske är super dyr? Haha.






Som sagt jätte suddigt utan stativ!

Kommentarer
Louise säger:

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-15 | 20:59:23
Bloggadress: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback