Bild bomber

Efttersom jag inte varit inne på ett tag så kommer här en massa bilder på vissa saker som jag har haft för mig. Jag har även haft andra ärenden som jag varit upptagen med som tyvärr inte syns på bild.







Jackie fixade till fika för att det inte fanns något fik som var nice i närheten. Båda dessa dagar var vi i Kåsjön, riktigt fint är det där just nu. ^^









Lite smink som jackie köpte till mig, så snäll som hon är. <3



2 iphone skal som jag hittade på Expert i Allum, de ska tydligen gå upp i rök.


Fimo lera var en grej som jag ville testa, så jag köpte lite av det och det var riktigt roligt. Förvånadsvärt enligt mig, eftersom jag alrdig har tyckt om att leka med lera alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback