So happy

Här är julklapparna jag fick av Jackie igår som jag nämnde att jag skulle visa er.
Katt sparbössan har jag länge velat ha och nu äntligen har jag fått den, den är ju så himla söt. En plånka fick jag med, det är precis vad jag faktiskt behövde, för min plast fodrals plånka håller redan på att gå i sönder. Tandborsten har två blåa lampor i sig, så när man borstar och trycker på en knapp så reducerar de så dina tänder blir vita, du får bättre andedräkt och den även tar bort bakterier i din mun.
 
 
 
Så himla bra presenter tycker jag! :)

Kommentarer
Becka [fotoblogg] säger:

Åh så fina. God jul sötast! ♥

2012-12-24 | 11:51:05
Bloggadress: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback