Förskotts Lucia...

Dagen har varit devlvis toppen, dock är det alldeles för kallt för mig här i Sverige. Känns precis som att jag inte tål vinter och det kalla alls. Men men slutdiskuterat om det.
Vid 13.00 träffade jag fina Carla som jag fikade ihop med i några timmar, vi kommer alltid fram till olika grejer vi har gemensamt och det tycker jag är jätte kul. :)
 
Nu blir det filmmys med brudarna, vi tänkte ha en förskotts Lucia movie night eftersom vi inte kan gå på den på bion då det är på en vardag. Så det blir en egen sådan, dock börjar vi tidigare än 12 på natten. Vi får se om vi ens orkar titta på alla.
 
 
Choklad bomb cupcake som Jackie har gjort till mig och Tinus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback