Bilder från i veckan

Åh jag önskade att jag hade mer tid till att blogga.
Men det är ju så att jag går heltid på denna utbildningen på Handelsakademin till klockan 9-16.00 måndag-torsdagar. Då tar det även tid för mig att komma hem då det tar en hel timma innan jag är hemma. Om inte tåg, buss eller spårvagn är försenade! 
Som igår var tåget försenad en hel timme på grund av teknisk fel. Jag kom då hem 2 timmar efter, men det kan nog vara så när man bor lite långt ifrån också. 
 
Jag har så mycket bilder jag tagit varje dag som jag vill visa och det kan jag göra nu när jag slutar så tidigt på fredagar. 
Här kommer en del bilder från de senaste dagarna. 
 
 
Promenix med Mariam.
 
Lite bilder på Radisson Blue Hotell, Kingsize room.
Här har Madonna och Michael Jackson bott. Det kostar 15.000 kr / natt, ingick även en söt liten bastu i hörnet av badrummet.
 
 
Påväg till spårvagnarna, hör något liknande någon kör som sjunger. Letade mig vart ljudet kom ifrån där uppe på hotellet på Eggers stod det en Lucia kör och sjungde.
 
Lärarna gav oss en Lucia show, de gick verkligen in för att göra detta också.
 
Lite dåliga bilder jag vet, ni kan nog se skillnaden mellan mobilen och system kameran! ;)
 

Kommentarer
Mikxki säger:

Riktigt fina bilder :)

2012-12-14 | 18:00:05
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback