11/12 - matlagning och aveny marknad

Igår hade vi matlagning, det var seriöst hur roligt som helst kanske inte att stå i köket och laga mat. Det är ju inte direkt min starkaste sida, men att ha folk där som är med en och man kan ha roligt med de är jätte bra. 
Min grupp gjorde huvudrätten det blev hemlagade köttbullar och postatismos med grönsaker och sylt. Mumsigt!
 
 
 
Fick sluta tidigare så jag mötte upp Mariam inne i stan och vi gick och kollade på lite asiatiska affärer. Vi köpte lite kopp nudlar å lite nya Pocky askar. ;)
Vi gick även runt nedanför avenyn och kolla på någon marknad, de som stod i de stånden där pratade bara engelska. Läste lite om att det var ett brittiskt tema men vad jag såg så var det lite allt möjligt. Mysigt var det!
 

Kommentarer
Kompakt säger:

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

2012-12-13 | 12:50:48
Bloggadress: http://kompakt.blogg.se
Peppbloggen säger:

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte. Kika gärna in om du vill! :D

2012-12-13 | 13:12:30
Bloggadress: http://peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback