Segt

Ja som ni ser så har jag inte vart inne och uppdaterat så mycket det sistonde. Det är faktisgt på grund av att jag inte har haft så mycket att berätta igentligen, det har inte hänt så mycket riktigt. 
Men denna veckan som kommer nu, kommer det bli ändring på för då kommer min kusin och hennes familj hit till Sverige för att hälsa på. Jag har inte sett de sen jag var super liten, därför kommer jag vara en del med de och umgås. Då ska det fotas och massa skojiga uppdateringar förmodligen. :) 
 
Just nu har jag inte mer att tillägga, mer än att jag ska hjälpa morsan att fixa i ordning lite grejer innan släkten kommer. Jo.. och sen har jag fått en ny god vän som flyttat in, nämligen en ipod touch som jag länge velat ha, men det kanske jag berättade innan. 
 

Kommentarer
jennifer säger:

har också sånna hörlurar! jättesöta!:)

2012-08-08 | 17:40:27
Bloggadress: http://creameme.blogg.se
jennifer säger:

har också sånna hörlurar! jättesöta!:)

2012-08-08 | 17:41:19
Bloggadress: http://creameme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback