En komiker

Killen är australisk och heter John Luc, känd som Mychonny, han är 21 år och började filma redan på gymnasiet vid 14 års åldern. Mychonny började göra projekt med sina kompisar och blev riktigt uppskattade av eleverna på skolan. Efter ett tag blev de lata och gjorde inte några fler videos och då ville Mychonny fortsätta. Så han började lägga upp videos på youtube och fick ca. 1500 tittare och tyckte det var riktigt coolt och så småningom blev han kändare. Han visades även på Channel 7's Today tonight och Channel 7's sunrise. 
 
Den här killen är en riktig komiker enligt mig, har kollat på några klipp och älskar honom. 
 
 
 
Denna videon påminner mig om mina syskon, detta hände då när jag var mindre.
 
Jag känner igen mig riktigt mycket i hans videos, det är la därför jag tycker han är så gryyym! XD
 
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback