Försvunnen

Jag har en rosa Hello Kitty paraply som jag köpte i Hong Kong när jag var där nere senast för tre år sedan och jag kan inte hitta den. Jag kom på detta igår kväll när det började regna, har letat precis där jag brukar lägga eller hänga upp den, men inget spår av den fina paraplyet som jag älskar. Tyvärr har jag ingen bild på denna så att jag kunde visa er, jag tror dessvärre att någon har snott den. Brukar nämligen hänga ut den för att torka  precis vid tidningsstället utanför ytter dörren.

Beskrivning: Den är ljus rosa, Hello Kitty figuren finns över hela paraplyet. Den ser ut en aning ut som denna på bilden nedanför.




Någon som har någon idé eller har sett den? Kontakta gärna mig, jag skulle blitt överlycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback