Bingo, vad tycker ni?

Det finns ett ställe inne i Göteborg, där jag brukar gå till ibland när jag är inne i stan. Stället heter ”Bingo” där brukar jag spela just bingo för att kunna vinna lite cash. Alla tror att detta är ett pensionat intresse, men där har ni fel! Det är faktiskt blandat med folk från 20 och uppåt skulle jag tro.



Som liten brukade jag och syrran sitta bänkade framför tv:n och kolla på Bingolotto. Då vi  döttade, kryssade eller ringade in på ett pappers blad. Men nu finns det till och med ett bättre sett att göra detta på. Genom nätet, många av er sitter säkert framför datorn istället för tv:n, eller hur?  

Så nu finns det flera sidor med Bingo tema vilket ni kan börja med, det är enkelt, roligt och ni tjänar pengar samtidit! Kan det bli bättre?


Kommentarer
A N G E L I J N A säger:

allt bra?:)

2012-04-20 | 20:43:02
Bloggadress: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback