Inför påsk

Har ej bloggat pga inköp av kyl varor + en annan grej som vi köpte till hela Jimmys systers familj. Vi är bjudna på påsk middag hos de. Så vi köpte en överasknings ägg och ett jätte litet sött ägg till Nova, vi var bara tvungna att köpa en.
Det stora ägget ser ganska stort ut och den är på ca. 30 cm om jag kommer ihåg rätt, där fick vi in en hel del goa saker i.
 


Jag har aldrig firat påsk innan men sen jag träffade Jimmy har jag firat detta med honom, första gången fick jag ett litet större ägg än det Nova ska få med en massa gotti gott i. Jag fick även ett kinder ägg precis vad jag hade önskat mig och hur visste Jimmy detta tro. I alla fall så har det varit kul att fira detta.
Det jätte stora ägget ^^är till för hela familjen och vi tror att de kommer bli väl överraskade när vi kommer up dit om ca. 15 timmar om man ska vara exakt.

Nu ska jag ta och lägga mig.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback