Hur firar ni?

Belv ett sent inlägg ikväll, har nämligen varit ute tillsammans med Jenny, Stefan, Noca och Jimmy. Eftersom de skulle till Nordstan ville jag såklart hänga med. De skulle skaffa förlovningsringar som jag nämnde i twitter spalten förut. De bestämda ringarna är nu beställda och kommer inom en vecka. Det ska bli kul och se vad de valde, men en aning lik min och Jimmys tydligen.

                 

 morgon är det Valborg, inte för att jag brukar fira det direkt men har ni några planer för denna dagen?
Jag har nog aldrig firat denna dagen någonsin faktisgt. Att tända en brasa där folk samlas för att käka korv osv för att mysa tillsammans har jag aldrig tängt på. Men i morgon trir jag att vi ska till Gråbo förmodligen och kolla på någon brasa där.


Kommentarer
Åsa säger:

Nu är du väll lite ute och cyklar. Valborg firades i går(måndag 30/4) med brasa och cortegen, idag är det 1 maj och då är de mycket demonstrationer. Bara så du vet.

2012-05-01 | 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback