Gissa ni

Om ni undrar varför inte jag varit inne idag så har jag varit i Stenungsund med Jimmy för att komma bort från alla de alla ställena vi alltid åker till, ville till ett nytt ställe så det blev dit. Jag fyndade lite kläder som ni kommer att få se imon.

Sen när vi kom hem satt vi framför datorn och kolla runt på resor tillsammans, det händer inte så ofta. Och nu har vi bestämt oss vart vi ska åka till. Men det säger jag inte ännu, jag tror ni själva kan gissa vart det kan vara någonstans...


Här är jag från ett bild arkiv när jag var typ 5-6 år skulle jag tro.


Kommentarer
Cecilia säger:

Hej!

Fin blogg du har :)



Jag är med i Norrmejeriers fototävling, och jag skulle bli jätteglad om du röstade på min bild här:

http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/#showimage/4072

Tack så mycket för din röst :)



Mvh Cecilia.L

2012-04-01 | 23:24:33
Bloggadress: http://creativelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback