Visitkort =

Jag håller nu på med min svenska uppgift, det "informerande talet" som ska läsas upp för hela klassen imorgon redan. Läraren sa att för att göra det lätttare för oss själva: skriva ner stödord på små pappskivor, istället för långa texter på ett A4 papper. Nu har jag äntligen gjort stödord som jag själv ska kunna komma ihåg + med tjocka pappren.

Först tog jag ett
* Bankkort/gymkort och ritade av det
* Sen tog jag och skrev ner alla stöd orden
* Klippte ut de
* Klistrade på, det extra tjocka pappret
* Klippte ut allt sedan

Nu har jag en bunt med ungefär lika stora kort som visitkort. Nu ska jag också bara läsa in allt i huvudet och högt så att jag vet hur jag ska säga detta och utala det rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback