Kyäni

Hej där nu har jag och älsklingen varit inne i stan, där vi träffade vår gamla klass kompis som skulle visa en grej som hon jobbade med, hon sålde tydligen någon slags dryck som innehöll ca. 10 olika frukter i. De frukterna och bären är både bra för hyn, förkylning, immunförsvaret och en massa andra grejer. Vissa frukter kommer i från Asien så som Goji bär som man har hört talas om i vissa undersökningar man gjort på nätet då och då. Vi fick smaka på denna dryken, jag tyckte dock särskillt inte om den, den va sur för min del och lite besk dessutom vilket inte alls passar mig. Vissa hade tydligen tyckt helt tvärtom att den var väldigt söt i smaken. Visst är vi olika från person till person!?


                  


Efter det långa samtalet blev vi riktigt hungriga då föreslog älsklingen "Sushi" och då gick vi direkt till Super Sushi innan vi skulle till parkeringens utgångs tid, det blev våran sena middag idag. Det var super gott!! Det var riktigt längesen jag åt sushi. Borde äta oftare tycker jag, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback