Ny tidning ute

Ja dagen har vairt ganska nice idag, den har varit fylld med sol, inget regn alls, blå himmel och ja inte sådär jätte kallt helt enkelt. Men framåt kvällen blir det mycket kallare, det tyder på att den kyliga hösten har kommit. Det känns inte som att det är höst ändå på något sett, det är nog pga. att det inte direkt har kommit någon frost tror jag.

Därför myser jag nu med min nya tidning jag fick hem idag från Veckorevyn med en liten bit av choklad med maräng och nöt. En ny jag inte har testat. Tog en bit, den smakade inte särskillt mycket nöt dock, men mycket maräng, känns mer krispigt än maräng aktig.
Jag har nu även fått i mig lite mat från Servett, bilden syns inte så väl. Det bestodd av Kyckling sallad.




 

Snart ska jag kolla på Grey's Anatomy som börjar kl. 21.00, vilket är väldigt snart. Ännu ett spännande avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback