Nytt jobb

En glad nyhet har jag att berätta!! En kvinna från Svesk Assistans ringde mig igår och frågade fall jag fortfarande var intresserad av att jobba som personlig assistent. Visst sa jag. Brukarens pappa ringde upp mig lite senare och vi bestämde för en intervju, blev igår kväll. De ville att jag skulle börja jobba redan nästa vecka, lite problem med det extra jobbet jag har på städet. Uppsägningstiden är på en månad. För tillfället jobbar jag som personlig assistent efter städet för att komma in i det hela och lära mig allt.

Jag sa upp mig i morse och har även skrivit arbets kontraktet. Det känns hur skönt som helst att ha ett annat jobb där jag kan jobba fler timmar dessutom, det känns jätte kul och jag är hur glad som helst över detta! :D :D


Kommentarer
emmi säger:

- åh tusen tack!! :) många kramar

2011-10-26 | 17:35:08
Bloggadress: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback