Julia Roberts varje vecka

Sitte just nu och kollar på Duplicity, en serie verkar det vara eftersom jag har sett den ett par gånger gå på reklam på tv. En schysst och en stilren skådespelerska är med där "Julia Roberts", min största idol skådis, tycker om henne starkt, jag kan rekomendera att kolla på filmen hon gjorde nyligen "Eat, Pray and Love" om ni inte sett den än. Den är grymt bra! 

Efter denna serien går jag och lägger mig, ska upp tidigt i morgon. Ska ju faktisgt jobba och sen Gymma, gymma, gymma, träna hårt pga. allt söt ätande. Man kan ju inte bara sitta där och äta och sen inte göra någonting åt detta, man blir ju faktiskt tjock till slut annars. 

Jag säger god natt nu, så syns vi imon igen. 


            


Massa Kramar

// FrostyPink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback