Invited...

Just nu sitter jag och kollar runt på nätet efter en förlovnings present till ett par och även en present eller en upplevelse till morsan, då förlovningsfesten är på samma dag morsan fyller år på. Så tänkte jag att man kunde fira morsan på dagen om hon inte jobbar då.

Kompisen Clary har bjudit in mig och älsklingen, så det är rätt bra att kolla runt på det redan nu om man ska gå såklart. Det vet vi inte än, men det tror jag att vi ska med tanke på att det är på en lördag dessutom, så det passar ju dagligtvis.


Jag har en liten lista so far till "förlovningsparet":

* Gravera deras namn och förlovningsdatum i två mindre dyra champangeglas och ge glasen tillsammans med en flaska bubblande.
* Presentkort på middag.
* Korg med badskum, duschtvål, bodylotion, massage olja, vin, frukt, ost och kex. (alternativ choklad) 
* Svävande Hjärtan
* En korg fylld av roliga grejer i ex. Quick Milk, To do tattueringar, Pop Tarts (Toaster Tarts), Chimpsticks, Mix Stix, m.m.

Och till mamsen:

* Graverad häng smycke av guld i barnens namn (Jessie, Jackie & Bebbi). 
* En filt - made by me i plych
* SPA / må bra
* Presentkort på restaurang
* Upplevelser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback