Hello!

Hello out there!

Jag ber så mycket om förlåtelse att jag inte uppdaterat den närmaste få dagarna. jag har varit lite busy och helt enkelt inte haft tid att komma hit och skriva, men nu är jag igång igen. Jag sitter nu och väntar på lite samtal från vissa jobb som jag sökt och som har kontaktat mig.
Kanske ska man skriva in sig på "A-kassa el. Alfa-kassan" för att kunna få pengar om man mister sitt jobb, även om det bara är extra. Får ta och kolla upp detta!

Jag har även glömt att berätta att jag fick tillbaka min saga fr. svenska A lektionen i torsdags och gissa vad jag fick i betyg? ... Jag fick "MVG-" WOW säger jag bara!!!! Att ens få något nära MVG hade jag verkligen inte ens tänkt mig. Läraren sa att vi är väldigt duktiga på att skriva men att vissa ord/meningar kanske inte passar osv. Men hallå eller? Jag har aldrig någonsin fått MVG i någon svenska uppgift i hela mitt liv alls. Så det var faktiskt något roligt att få se, även den första uppgiften med att skriva ett "referat" var något chockande aswell, jag fick nämligen då VG+! Otroligt! :D

Nu måste jag förbereda mig på en annan svensk uppgift som ska vara klar inför torsdagen denna veckan.
Här kommer en liten kladd bild, satt och ritade för mig själv en kväll, så här blev resultatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback