Dagens restaurang

Idag har jag och älsklingen varit hos "MR Johnssons" en restaurang som serveras kina, svensk och japanskt mat. En buffé som ingår även dessert, grymt gott! De har sattit upp lite nyare saker som dessa båtar för sushin att ligga på. Massa växter lite här och där runt om i matsalen riktigt mysigt faktiskt, ser lite ut som en djungel. :P De serverar goa grejer att njuta över, det är något jag rekomenderar att gå dit och testa om du gillar sådan mat. Of coars! ;)


             

              

              


Jag har något roligt att berätta som jag knappt kan sluta tänka på, men jag får hålla mig tills i morgon, jag kommer att lägga upp bilder på detta. Men först kan jag säga att jag har köpt en grej i alla fall. :#

Sov gott, gott folk!

//FROSTYPINIK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback