Blueberry lunch

Hej till dagens lunch åt jag pannkakor med sylt och grädde. Jag var så sugen på det hela dagen igår, så jag åkte och köpte mig ett paket visp grädde att ha till. Det var värt den åkturen för det var det godaste jag har ätit på länge, ett tag sen nu jag åt pannkakor överhuvudtaget. MUMS!

                   


När jag cyklar till jobbet får jag såna där bra ideér som bara poppar upp i skallen på mig, det är ju jätte bra så, men problemet är att jag har ingenting att skriva ner det på, jag har varken någon penna el. något block till hands. Och just då är det som jobbigast, det är då det sprudlar av ideér och just därför måste jag skriva ner allt jag tänkt på som är bra grejer och anvädbara.
Det roliga är att jag tänkter på detta under ca. 4 timmar konstant och åker inte hem direkt efter jobbet alls, istället går jag till gymmet också medans jag ändå är i centrum. Och efter det åker jag direkt hem och skriver ner allt jag har tänkt på hela morgonen. Ganska frustrerande faktiskt! Men så är det när man är envis som jag, måste göra alla saker jag ska göra innan jag kan åka hem och göra det jag ska göra.

Jag tror nog att hädanefter får jag nog ta med mig block och penna. Hahaha, jag blir faktisgt väldigt galen när jag inte får skriva ner det jag tänkter på.


KRAMAR!!

// FROSTYPINK


Kommentarer
jenny <3 säger:

hej , allt bra? :)

2011-10-12 | 15:02:14
Bloggadress: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback