Fina presenter

En julkalender är på gång, inte till mig eller sambon här hemma, faktisgt så är det lill syrran Jackie som kommer få ett. Hon har hjälpt mig att få min systemkamera och därför tycker jag att hon förtjänar en julkalender med små julklappar i. Hon som jag har inte heller fått någon riktig julkalender med små paket i. Ideén av julkalendern har inte riktigt kommit till mig ännu, men snart förhoppningsvis eftersom paketerna är lite större än de andra så har jag faktisgt ingen aning om hur det ska se ut.
Några förslag på hur min julkalender ska se ut?



Jag har itne fixat all de 24 paketen ännu. Men snart kommer det, jag ska till Ullared igen och då kommer jag att köpa lite presenter där till kalendern. Och även andra julisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback