Mums, sött, mysigt

Idag var vi och kollade på kaniner på en Zoo affär i Bäclebol, det fanns typ vuxna kaniner och sen när man vände sig om precis intill väggen fanns det en bur med 3 andra små jätte söta kaniner. Jag blev kär!!! Det kände som att denne kaninen som tittar på mig, ville att jag skulle kela med den och det ville jag så gärna också. Men icke så får man inte det, man måste köpa de. =(
Guuu den var så liten, hade små söta rosa öron, så himla fluffiga också, jag vill ha!!! Kan ju få en sån här söting istället för hund, eftersom killen är tydligen inte allergisk mot kanin... Kan önska mig en sån här till julklapp, undra hur mycket den kostar bara, det stod inget pris och vad det var för någon slags kanin heller, men jag antar att det är en dvärgkanin.
Visst är de gudomliga?





Var och åt på en thai restaurang i Arkaden innan vi gick och kollade på något fik i närheten, fikade på ett söt littet cafe, det var riktigt mysigt på kvällen när det var mörkt. Att promenera när allt juleljus har blivet uppsatta i varje gata i stan, det kallar jag mysigt. Det känns verkligen att julen är på väg då.





Mums! ^^ <3



Love
// FrostyPink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback