Nytt jobb

Den första dagen på det nya assistent jobbet, gick upp väldigt tidigt för att vara mig men ett måste när man börjar kl. 6.00. Segt på morgonen ändå la jag mig 21.30 igår, tror jag får ta och palla mig i säng ännu tidigare typ 20.00 istället för att orka att gå upp. Men man vänjer väl sig efter ett tag skulle jag tro.

Jag ska tillbaka för att möta brukaren i skolan vid 15.00 igen för att sen jobba till kl. 19.00-20.00, men idag går jag även bara bredvid och ser hur allt funkar, i morgon får jag börja göra allt själv. Sakta men säkert lär jag mig.

Så här ser jag ut just nu, ganska trött, men måste hålla mig vaken för att kunna även göra klar min svenska läxa som skulle in förra veckan igentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback