Något nytt

En ny mobil skulle sitta fint för mig just nu, denna som jag har just nu funkar att messa och ringa. Precis som att den tar emot mess och missade samtal, problemet med denna är att jag den är sjukt seg, det spelar ingen roll om jag gör en uppdatering på den heller. Den har för lite minne och minneskortet blev portad från telefonen ett bra tag sen. Jag skulle gärna vilja ha den nya Iphonen 4s, den är så snyygg! Dessutom kan man prata med den. =)
Men Iphonen är för dyr att köpa för min del, har kollat in Samsung Galaxy Ace, som är en liknande variant av Iphonens stil i design format. Den har jag råd med i alla fall och det är helt omöjligt att jag lägger så mycket pengar på en mobil igentligen, jag menar för de pengarna kan jag ju faktisgt köpa en resa istället. ;)

Så här ser min ut nu:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback