Förlovningsfest

Jag och killen var ju bjuden på en förlovningsfest som anhölls igår och det var värkligen skit kul, vi hade så himla roligt va. Det bjöds på välkomstdrink, jag tog självklart alkoholfritt, den med alkoholen luktade blä verkligen, alkoholfria drinken smakade fläder och go var den också.
Vi var på Partilles gamla station hus en restaurang/bar, jag var där när jag var liten kommer jag ihåg, men har alltid trott att den varit stängd i alla dessa år. Men den har tydligen varit öppen hela tiden, fast de bytt ägare då.
Förlovningsparet hade hyrt hela stället och allt var nästan fullsatt, de bjöd på plockmat, fika och dricka. Det var faktisgt riktigt gott och ett väldigt mysigt ställe hade de valt att vara på. Det fanns 2 plan, en våning där alla "unga" fick sitta haha och resten "vuxna" fick sitta första plan där även paret satt.

Vi dansade och hade kul, träffa nytt folk som man addat på fejjan nu också. Dansade ju i princip med alla då folk bjöd upp en. Sket skoj!

Bildkvalitén blir inte alls som man lägger in den på datan och sen laddar upp den här. Hur ändrar man detta?
 






De andra bilderna blev inte så bra, det var sjukt mycket mer folk än de bilderna jag tog där ^^


Update: Jag tror jag vet hur jag ska få bilderna att se bättre ut nu, det senaste inlägget med bilder ser betydligt mycket bättre ut nu. Jag konventerade bilderna först till "png" sen till "jpg" det funkade faktisgt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback