Choklad i mängder

Det blev ingen av gårdagens inlägg , det blev nämligen lite sent. Men här är uppdateringen, jag och Jimmy blev hämtad av Jenny och Stefan då vi åkte till Bäckebol för att kolla på mellandagsrean. Vet inte riktigt om jag hittade någonting direkt, det var mest mobiltelefoner jag var intresserad av, en en behöver jag allt. Men den jag ville ha fanns inte kvar även om det inte ens vara rea på den. Weird!



Sen åkte vi upp till J och S för att fika med istället var vi så hungriga att vi åkte upp till blå huset för att beställa pizza som vi sedan tog med hem och åt. Det var riktigt gott, efter maten fick barnen öppna ännu mer paketer från Ralf. (Jimmys och Jennys bilogiska farsa) Som i sin tur fick hjälp av Jenny att hitta julklappar till de små och oss vuxna.
Jag fick självklart choklad askarna, det blev jag glad över! Dock ska jag sluta käka sånt här i början av nästa år, så det får bli att öpnna dessa paketerna då det är någons födelsedag eller högtid. 


Kommentarer
•·•·SOCKERLOLLO·•·• säger:

Följas via bloglovin?

2011-12-27 | 17:00:25
Bloggadress: http://sockerlollo.blogg.se/
Melissa säger:

choklad som är så himla gott

2011-12-28 | 22:57:38
Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback