13 december

När jag kom hem igår hade älsklingen överraskat mig med ett paket på köks bordet. Där stod det dock bara Vatek på tejpen med en kartong (packat den på jobbet), inget jag misstänkte dock. Jag hade skakat på den och sen frågat om den var umtålig, haha, såklart att den var delvis umtålig...

När jag väl öppnade paketet var det en burk med de goa pepparkakorna jag skrev om tidigare. Denna burken var inte den minsta heller utan den största på lagret de hade. Gullisen hade tänkt ut att det var den 13 december och lucia, då ska man fira detta och med dessa kakor är speciella. Jag hoppade av glädje av att få en egen burk av dessa goingar!




Kommentarer
Frida säger:

Håller med dig, pepparkakor är grymt gott i juletid. :)

2011-12-14 | 18:45:28
Bloggadress: http://fridabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback