Lost the job

Jahopp nu har man mist sitt jobb också, fick nyheten igår!
Jag har kommit i tid varje gång, arbetat som jag ska och ändå så säger de upp mig pga. dålig kemi mellan brukaren. Visst det är sjukt dålig stil bara för det men en viss del kan jag ju ändå först. Brukaren måste ju ändå trivas med mig också. Allt annat var fint förutom kemin!
Det positiva i det hela var att de skulle vara mina goda referenser i alla fall.
När jag satte mig i bilen var jag hur ledsen som helst pga. det de sa och att jag mist mitt jobb. Det ända jag kunde tänka var att jag ville göra något roligt och sluta tänka på denna jobbig situationen. Åkte hem berättade till killen där hemma och åkte till stan efteråt för att tänka på annat och komma på andra tankar, visst det funkade delvis, men tanken var ju fortfarande där men det funkade faktiskt, jag blev mycket gladare!

Gick till Super Sushi för att käka den goa sushin de har där, mina favoriter är ju ändå "Inside Out" rullarna de har där. Ur goa verkligen! Passade ju bra då jag var så hungrig också.

 

Så nu ska jag ner till Henrietta som var min så kallade chef nyligen. För att skriva på lite papper och försöka se om hon kan skaffa mig ett nytt.

Kommentarer
Meg säger:

sv. Lättast blir det om du klipper fransarna i 3-4 olika delar och använder en pincett för att trycka fast dem till fransraden. Och rikligt med lim är ju givetvis ett måste ;)

2011-12-16 | 13:31:20
Bloggadress: http://megs.blogg.se/
Helena säger:

i photoshop kan man göra det :)

2011-12-16 | 21:45:08
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/
Jenny Eriksson säger:

SVAR: Tack åh tack :) ja min sambo och jag har gjort pepparkakshuset :)

2011-12-17 | 15:27:43
Bloggadress: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Blopparna - Emmy säger:

Usch vad tråkigt sådana besked är aldrig roliga! Hoppas att du hittar något nytt jobb så snabbt som möjligt! :)

2011-12-18 | 12:40:34
Bloggadress: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback