Fika i stan

På stan idag med lilla Mariam. Det var på tiden att vi umgick och träffade över huvudtaget, det var nämligen längesen nu. Annars har det alltid kommit något i mellan eller att man varit för "busy". Skulle tagit en fika igentligen men det blev ett mat ställe istället på Yammy vid bio palatset. Det är för jävla go mat där verkligen, blev mätt och belåten.

Massa folk på stan som sprang runt som bara den, varje vecka nu i december har varit knöckat med folk och det spelar ingen roll vilken dag du kommer heller.
Femman husets parkering har varit "Gratis Parkering" rätt länge nu, men de senaste gångerna vi varit där och parkerat har de alltid tagit pengarna som idag tex. Då när vi skulle checka ut då hade de dratt 100 spenn! Sen kom jag på att de hade ju "Gratis parkering" grejen i bara någon månad eller två. Jobbigt nog så kom jag på det efteråt. Men nu när jag vet det ska jag ju inte ställa mig där längre, det blir ju verkligen inte billigt i längden alls.

Här är jag och Mariam utanför matstället.



Och så här såg jag ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback